Ve dnech 29. 1. – 1. 2. 2018 se Pevnost poznání stane dějištěm renomované konference Pokroky v chromatografii a elektroforéze & Chiranal 2018. Katedra analytické chemie ji v Olomouci pořádá již 23 let.
Síla tradice
Konference Chiranal se zaměřuje na teorii a aplikace separační vědy a je platformou pro setkání odborníků z akademické sféry i analytické praxe.
Účastní se jí i zástupci společností, které se soustředí na výrobu přístrojů a laboratorního materiálu.
Mezinárodní účast
Jde o setkání zejména česko-slovenské chromatograficko-elektroforetické komunity, ale během let se konference účastnila řada vědců z Polska, Maďarska, Rakouska, Německa, Itálie, Nizozemí, Francie a USA.
Pozvání již v minulosti přijala řada legendárních osobností a špiček v oboru – např. Wolfgang Lindner z vídeňské univerzity, František Švec z University of Berkeley, Salvatore Fanali z římské akademie věd nebo Daniel W. Armstrong z texaské univerzity.
Pro všechny návštěvníky: V době konání konference jsou naše expozice i planetárium přístupné bez jakéhokoliv omezení.
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.