V Pevnosti poznání pro vás máme zajímavou online soutěž ve finanční gramotnosti pro žáky ZŠ, SŠ i gymnázií, kterým je 10 let a víc. Jmenuje se Filipův pohár a připravila ji ČSOB ve spolupráci s českými science centry.
Žáci si tak můžou vybrat, za které z 5 science center budou soutěžit – v každém 3 nejlepší soutěžící odměníme.
Aplikace se věnuje těmto tématům: peníze, hospodaření domácnosti, finanční produkty, moderní platební metody, online rizika a zodpovědné zadlužování.
Hra končí v neděli 31. srpna 2022.
Ceny: V každém science centru ten nejlepší vyhrajeiPad, a rozdáváme ceny i za 2. a 3. místo
Výherci: Ceny získají ti 3 soutěžící z každého centra, kteří v aplikaci nasbírají nejvíc zlaťáků.
Vítězům budou ceny předány v sobotu 17. září 2022, a to vždy v tom science centru, za které soutěžili, k ceně zároveň obdrží rodinné vstupné, aby mohli s rodinou navštívit expozici.
Všechny informace najdou na www.csob.cz/FilipuvPohar – stačí je na stránku odkázat. Tamtéž najdou i zmíněné unikátní PINy, bez nichž se nemůžou Filipova poháru zúčastnit.
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.