Poznejte děje kolem nás v nadčasovém spektru a zpestřete si výuku fyziky a dalších odborných předmětů zapůjčením termokamer. Žáci a studenti získají nový náhled na chemické reakce, tepelnou vodivost materiálů, porovnají teplotu těla teplokrevných a studenokrevných živočichů a mnoho dalšího.
A jak to funguje?
V Pevnosti poznání máme k dispozici sadu pěti kamer, které si do školy můžete zapůjčit až na 22 dní. Rezervaci proveďte na stránkách projektu LabIR Edu. Pro rezervaci je potřeba vytvořit uživatelský účet, který Vám však umožní stažení editačního programu termosnímků nebo Vám zpřístupní více pokusů, které lze s termokamery realizovat. Půjčení a vrácení pak probíhá v otevíracích dnech Pevnosti, v pondělí jen po domluvě.
Nejste si jistí, jak by se termovize dala ve výuce použít? Podívejte se na stránky https://edu.labir.cz/pokusy, kde jistě najdete potřebnou inspiraci.
Otevírací doba
Pondělí:
otevřeno (červen, červenec, srpen)
Úterý:
9:00–17:00
Středa:
9:00–17:00
Čtvrtek:
9:00–17:00
Pátek:
9:00–17:00
Sobota:
9:00–18:00
Neděle:
9:00–18:00
O státních svátcích máme otevřeno dle běžné otevírací doby
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.