V sobotu 10. 6. máme výjimečně ZAVŘENO! Děkujeme za pochopení.
Přírodovědný jarmark
5. – 6. června 2020
Přírodovědný jarmark (dříve Veletrh vědy a výzkumu Univerzity Palackého) popularizuje vědu hravou formou. Každý rok na jiné, aktuální téma. Malí i velcí návštěvníci objevují okolní svět prostřednictvím zábavných interaktivních experimentů, soutěží či prezentací. Zjistí, jestli je chemie opravdu nudná, zda se dá číst pod vodu, objeví řešení záludných hlavolam nebo odhalí optické klamy a svůj barvocit. Nechybí virtuální realita, roboti, napínavé příběhy z právního prostředí, ukázka anatomie rostlin, výroba světlometu, laserová laboratoř nebo pohybové aktivity.
Akce je tradičně zdarma. V budově přírodovědecké fakulty pouze v pátek od 9.00 do 15.00. V Pevnosti poznání v pátek od 9.00 do 15.00 a v sobotu od 9.00 do 18.00.
Akce každoročně přiláká několik tisíc návštěvníků
Otevírací doba
Pondělí:
zavřeno
Úterý:
9:00–17:00
Středa:
9:00–17:00
Čtvrtek:
9:00–17:00
Pátek:
9:00–17:00
Sobota:
9:00–18:00
Neděle:
9:00–18:00
O státních svátcích máme otevřeno dle běžné otevírací doby
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.