O tom jak česká média (ne)referují o uprchlících. O tom, jaký u nás vlastně vytváří obraz migrační krize. Společně s neziskovou organizací ARPOK vás zveme na přednášku odbornice Marie Heřmanové. Uskuteční se už ve středu 1. června 2016 od 18.00 v Malém sále (2. patro muzea).
Jazyk médií
Způsob využívaní metafor, terminologie, ale i (ne)dostupných informací obecně ve vztahu k migraci. Dále také specifický výběr témat a lidí, kteří se k dané problematice v médiích pravidelně vyjadřují. Doktorandka sociální antropologie na Fakultě humanitních studií UK – Marie Heřmanová – přiblíží zkrátka hned několik klíčových rysů, jimiž se česká mediální debata o uprchlictví vyznačuje. K výkladu zapojí především své vlastní bohaté zkušenosti z komunikace s novináři na téma migrace, které čerpala jako mediální koordinátorka Programu migrace společnosti Člověk v tísni či jako koordinátorka komunikace v oblasti uprchlictví Nadace OSF Praha.
ARPOK, o. p. s.
Nezisková organizace, která pomáhá pedagogům, jak učit aktuální témata dneška – od chudoby přes zmiňovanou migraci až po odpovědnou spotřebu. O těchto tématech ARPOK se žáky otevřeně mluví, zároveň je ale komunikuje i široké veřejnosti. Podporuje tak otevřenou a tolerantní společnost a aktivní zapojení lidí do dění kolem sebe.
Přednášku pořádáme (zcela zdarma) pro širokou veřejnost ve středu 1. června 2016 od 18.00 v Laudonově sále (přízemí Pevnosti poznání). Neváhejte se také připojit k facebookové události.
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.